Skulle kunna.......

slänga min dator i golvet, är så sur på allt just nu.

Igår blev det en tripp till Kalmar (igen) för shopping med kompisarna. Är inte riktigt så förtjust i Kalmar men lite fick jag med mig hem. Har länge funderat på ett par Converse (röda eller vita) och igår fick jag tummen ur och köpte mig ett par röda höga, hade 20 % i butiken så blev lite billigare iaf. Hann hälsa på mina kompisar innan vi stack vidare hem till Tingsryd med ett litet stopp i Nybro, glömde ju gå in på Lindex i Kalmar.



Tingsryd förlorade igår igen, blir galen på dom. Nu gäller det för dom att vinna sista matcherna som är kvar för annars jävlar, dom är alltid så dåliga när det väl gäller. Får hålla tummarna på Fredag när det är dax för match igen, själv sitter jag i kassan på ICA just då så får sitta där och vara nervös.

Var uppe med tuppen i morse, 06.50 för att vara exakt. Drog på mig ut och gå kläderna och gick en runda, kan inte bli skönare än en tidigt morgonpromenad. När jag kom hem blev det en rejäl frukost och sen på med jobbkläderna och sen jobb 9-16.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0