after rain comes sunshine

..... ska det vara men icke idag!

Imorse när jag gick till jobbet var det kvavt och klibbigt i luften och kunde inte tro mer än att det skulle åska inom dom närmsta timmarna, men tydligen blev det inte .
 När vi skulle ut med barnen blev det att klä av sig igen, barnen sprang i t-shirts och svettades, även jag. Det kändes som en dag mitt i Juni och jag ville bara hem och slänga på mig min bikini och lägga mig på en filt i trädgården med en bok, fick nöjja med mig min middagsrast ute i solen med Sara istället, hoppas jag fick lite färg iallafall.

Efter maten stack vi ut igen med barnen, även då utan jackor. Efter någon timme börja vi helt plötsligt en regndroppen och sen kom mer och mer, temperaturen stod fortfarande på 25'C men ändå började de droppa. Lite fick man ju njuta av solen och värmen iaf, man kanske bode vänja sig.

När jag gick hem åskade det och blixtrade, hatar de där!



Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa nya bubbleroom och Solo (fick Glaze på köpet), är så seg i min kropp och varför det vet jag ej!


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0