Bonde söker....

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har varit en hektiskt dag idag. Jobb på dagis mellan 9-14 sen blev det hem och tog det lugnt och sedan vidare till nästa jobb 17-21, trodde faktiskt jag skulle vara tröttare.

Slängde mig direkt i säng när jag kom hem, kom ju på när jag satt där i kassan på ICA att Bonde Söker Fru började idag och JAG skulle missa de, underbart att programmet finns på internet. Älskar detta program, likadant med Ensam Mamma Söker (dock undra jag när ensam PAPPA söker kommer), fast när jag tänker efter så är alltid mammorna såå töntiga. Har tänkt många gånger att det skulle vara kul att söka till ett sådant program, tänk va snälla de där bönderna är (läs: verka vara) ;).

Fastnade för 2 av killarna idag ;)


Daniel Carlsson

Johan Ivarsson

Man kan inte bli mer än kär? ;)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0