Det värsta jag någonsin varit med om.....

faktiskt!

Efter jobbet idag stack jag ner till vårdcentralen för att göra en hälsoundersökning som man måste göra, trodde det skulle gå på högst 200:-. Sätter mig och vänta på att dom ska komma fram till vad det ska kosta för en hälsoundersökning där doktorn bara ska kryssa i några få rutor, fick en chock när "688:-" kom ur hennes mun och det enda jag fick fram var "Ehhh, nej?". Var bara att snällt betala, dock klagade jag lite innan jag stack därifrån snabbt med mamma i luren, "kan det verkligen vara så" var min fråga.

Var nog det värsta jag någon har varit med om faktiskt i hela mitt liv, är jag överkänslig?


Nu ska jag strax till jobbet på lite personalmöte och sedan blir det nog en runda med Emma ikväll, alltid skönt med lite frisk luft innan det är dags att sova.

Hoppas ni haft en rolig dag!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0