Finbesök

En viss litet busfrö är på besök idag, har saknat honom. Min syster skulle egentligen komma också men hon fick magsjukan så hon skickade med barnet till Tingsryd istället. Tog oss en promenad i morse ner till kusin Erik i det fina vädret, la en blomma (han valde själv en maskros) och sen sten med texten "saknar dig". Nu känns det verkligen att sommaren står bakom hörnet, längtar till vädret håller i sig mer än en dag.



Mötte upp Emma på byn senare och tog en fika, snacka såklart lite skit med. Snackade även om partyt som vi blivit bjudna på dagen efter studenten, Maskerad med tema Film. Har typ bestämt vem jag ska klä ut mig till men berätta inget eftersom någon kanske snor min idé (fast någon kanske är lika smart som jaaaag;)).

Drog på oss bikins, blandade iste, satte på hockeyn på radion och la oss trädgården och stekte. Det var jag, emma och 1000 myror. Smörjde in mig med lite solskyddsfaktor, pensionsvarning jag vet men jag är rädd om min hud. Insåg sedan att det var GANSKA så stora mörka moln på en ljusblå himmel så vi gav upp efter att Sverige hade tappat 2-1 ledningen.



Nu ska jag slänga i duschen för sedan blir det grillning på Storgatan. Blir kanske mys nere vid bryggan sedan och kanske utgång, lite sugen är jag faktiskt.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: elin

FIIIIna!

2010-05-22 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0