"Galen panna"

Skrivet igår från min mobil, funkade tydligen inte

Har precis lärt V lite nya ord, senast i hans förråd kom precis "Galen panna". Han slår sig i pannan och äter gröt samtidigt så hela pannan är ju full av gröt just nu, blir nog hopp ner i baljan snart.


Har varit hos syrran och familjen hela eftermiddagen, åkte efter jobbet vid 2. Har varit en mycket mysig dag i Karlskrona, har käkat glass i stora lass och gått igenom lite affärer(läs: sprang igenom, V var galen). Hade med mig ett pussel idag till V som mamma hade köpt till honom, tog 2 min sen var bitarna ute på golvet och han började spela hockey med dom istället, mycket bättre tyckte lille V. Ska strax bege mig hem till lilla Tingsryd igen, tråkigt men sant.

Nu ska jag och V gå och bada, eller rättare sagt V som är gäggigare än någonsin.

Ha d bra!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0