Nothing

Det är tyst och har varit hela natten, vaknade från och till hela natten och var klarvaken vid 5.00. Mina föräldrar är i vårat hus i Skåne och bror är nog påväg dit nu, själv tog jag på mig jobb JUST IDAG. Eftersom jag ville vara ledig en Söndag för några veckor sedan så frågade jag Marie om vi kunde byta och det kunde vi, hon tog min Söndag jag fick hennes dag (idag/kristi himmelsfärdsdag). Hade jag tänkt lite längre hade jag kunnat ta en annan dag av henne och försöka få bort mitt jobb imorgon så hade jag ju med kunnat åka till Skåne, få bli en annan dag.



hatar att vara hemma själv, igår släckte jag på nedervåningen och låste yttedörren vid 19.00 och slänge mig i sängen och satt där till jag skulle sova, jag är rädd för spöken jo de!

Idag har jag besök hos mig medans mannen i familjen är och jobbar. Har varit ute och gått en runda och sen har det bara blivit chill framför tvn, har en sjövild unge huset så gäller att ha koll på honom. Blir nog att dom stanna över natten, hoppas på att jag kanske kan få sova lite med då.

Ska hämta min studentbiljett efter jobbet, tydligen kunde man köpa förköpsbiljetter så passar på medans det finns. GUD va jag längtar till studenten nu, är bjuden på massa olika så ska bli underbart. På ett sätt hoppas jag att det blir som förra året...eller kanske inte..



Nu ska jag fixa mig iordning för en heldag på jobbet!


P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Hej!

Vad kul att du äntligenkommer iväg. När åker du?

Och vad heter staden utanför denver? För jag bor själv inte i denver utan ca 20 minuter söder om :)

2010-05-13 @ 18:31:56
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0