Stolt över mig själv...

Just nu: Utslagen i min säng

Vårruset i Växjö var en rolig höjdpunkt, trodde inte detta när jag satt på bussen in till Växjö i eftermiddags. Väl inne i Växjö så blev jag mer och mer taggad när jag såg alla andra som skulle springa/gå. Snyggingen Peter Siepen var där, jag svimmade inombord några gånger där (JA jag vet att han är bög), han är RÅsnygg:P


Sådär ska min man se ut när han är 40 år (han får även se ut så när jag träffa han med;))

Gick en runda bland tältem och checkade läget, checkade mest in Reebokstält, undra varför;) När det närmade sig start var det bara att ställa upp och göra sig redo för startskottet. Började gå och tänkte där i början "vad har jag gett mig in på" men när man kommit igång och blivit lite varm i kläderna var det riktigt nice. När man kom lite på efterslänt så sprang man bara ifatt lite, har man ju sprungit. Måste ju tacka mina underbara jobbakompisar som tog hand om mig och tacka dom även för en mycket rolig och mysig kväll:) Är även mycket stolt över mig själv som klarade att gå sådär, även om det inte var så långt.

GODNATT!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Tack :) de är köpta på kappahl!

2010-05-06 @ 08:16:43
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0