4 underbara månader i "Colorful Colorado"

Det visste ni inte VA att det kallades så!? =)

30/7-2010
Ellen sitter nervös på planet och tittar ut ur fönstret och undra vad hon egentligen har gett sig in på.

30/11-2010
Ellen sitter i soffan och undrar varför i hela friden hon ens tänkte sådär den 30/7.


Idag har jag varit här 4 månader och det är nog dom bästa 4 månaderna i mitt liv, I <3 USA. Firar inte denna dagen med någon speciellt mer än att jag och L har varit på storytime och sedan gick vi hem och pysslade lite, är svårt att sysselsätta en 2½ åring

Just de, ikväll ska vi iväg och käka på en restaurang för en tysk au-pair ska åka hem imorgon, blir lite avskedsbarty för henne. Tyvärr så har jag bara träffat henne 2 gånger (Läs: 1 gång, jag kommer inte ihåg att hon var på Emma´s avskeds baarty, undrar varför:P).

Nu ska jag kolla på Jerry Springer och kanske ta en powernap, är jättetrött.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0