Att fira Halloween i USA

Under denna veckan har jag märkt att halloween verkligen är något stort här i USA, även om jag visste det sedan innan men inte stort. När man kört förbi alla hus och trädgårdar så ser man verkligen hur mycket tid och pengar folk lägger ner just på denna helgen. Gammal som ung, ALLA klär ut sig, ALLA är seriösa!


I Söndags åkte jag och min lilla "familj" till Boulder för dom hade bus&godis där med i alla affärerna. Kan nog säga att det var mer äldre än unga som var utklädda, kul att se. Käkade lunch med J´s syster+familj och sen var det dags för godisjakt, tror lilla L fyllde hela sin pumpa med masssssa godis men tror dock hon åt upp nästa allt under sin jakt på mer godis.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Va vad du utklädd till när ni gick där?? Du tillhör väl de vuxna, eller??? Visst hade du gillat att vara utklädd även denna gången å få lite godis!!

Många kramar från oss!! ( Johan, Eliz, Anna å Sofia. ok Elsa åxo!! Puss puss

2010-11-02 @ 21:36:24
Postat av: josefine

Då ska du bara se när julen kommer :)

2010-11-02 @ 22:37:10
URL: http://missazizi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0