Första snön i Colorado

Hello Everybody som man säger här i USAet

Skulle egentligen åka och fixa mina ärenden idag men blev inte så, har inte ens rört mig utanför huset idag. Imorse när jag kom upp så såg jag vitt vitt vitt utanför fönstret, det har snöat inatt. Det har inte kommit så mycket ännu men det är bara bra för jag har ju som sagt ingen jacka och skor än. Idag har jag jobbat mellan 06.45-09.00, J har jobbat inatt så hon åkte igår morse och kom hem idag, snälla J hade med sig en Chailatte hem till mig.

Har inte gjort så mycket idag som sagt, man orka inte göra något mer än typ prata med folk hem och ta de lugnt. Var meningen att det skulle vara dax för en filmkväll ikväll men "som vanligt" så kom det plugg i mellan och jag får såklart acceptera de, önska jag vore lika seriös i skolan när jag var där.

Ska nog bort och simma ikväll, man tröttnar så lätt på gymmet och ut och gå i snö är inte så nice. Mitt nya liv började ju idag så nu ska jag nå mitt mål med att gå ner ca 100 kg (typ).

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0