Good Bye My Friend

Igårmorse tog jag bilen för sista gången till Evergreen för att äta avskeds-frukost med Emma. Hon gav mig ett så fint kort så jag börja pyla och det fortsatte i bilen hem, hata att säga hejdå till folk. Även om jag bara kännt Emma i 3 månader så känns det som vi kännt varandra hela livet, hon är som en syster till mig.

Jag gav henne en present som ska förknippas med mig, snapsglas och en partytrick-bok. Tänkte dom skulle passa bra hemma i hennes och hennes boyfriends lya i Iowa.


J sa att hon tyckte jag skulle åka och hälsa på dom i Iowa nu när hon ändå är där i 5 veckor, får se om jag får tag på någon biljett för det hade ju varit skoj och se lite annat i USA.

Vi syns snart igen min vän<3

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0