klackarna i taket

Fredag:
Den svenska tjejen jag lärt känna som varit au-pair innan smsade mig och frågade om jag ville komma o dricka öl hos henne och hennes pojkvän i Lakewood, tydligen skulle det dit mycket folk så jag tackade inte nej. När jag kom dit stack vi direkt och köpte dricka, jag köpte bara en "Smirre" som jag drack ½ av och sedan vågade jag inte dricka mer pga jag körde. Eftersom det bara var amerikaner där så var man ju tvungen och prata engelska, Tess förbjöd mig att prata svenska. Det var jättetrevligt även om jag mest satt och lyssnade på när alla andra pratade, älskar folk som prata amerikanska. Körde hemmåt vid ca 01.00, blev sängen direkt när jag kom hem.

Lördag:
Tog bilen till Evergreen och umgicks med Emma medans hon passade barn, blev lite längre än väntat. Blev att skynda sig hem till Golden till spritbutiken (hatar namnet) och köpte på oss en låda Mike´s hard lemonade och sedan stack vi hemmåt och gjorde oss iordning för Emma´s goodbye-party. Blev lite mer stressat än vi trodde men det gick bra till slut. Kom DownTown till Karaoke-baren 20.00 där folket trillade in en efter en. Blev att käka lite och drinkarna beställdes in fler och fler. Blev lite för många för min del för helt plötsligt stod jag på scen (hade lovat mig själv att aldrig göra om de efter TGT) med en mic i handen och sjöng Red Red Wine där låten innehåller RAPP, det var jag som tog hand om en biten tydligen. Stod på scen 2 gånger till under kvällen med Dancing Queen och Be Mine, underbart skoj var det iallafall.  Är kul att det var så många som kom och joinade under kvällen, fina flickor allihop. Efter sång och dans gick vi vidare till Suite 200 och avslutade kvällen och natten med klackarna i taket, för mycket klackar för mig iallafall.

Söndag:
HELT SLUT!!
Har aldrig varit riktigt bakis i hela mitt liv, idag kände jag av de där. Har inte festat riktigt här sen första helgen jag kom hit så kan ju kanske förstå att jag mår litelite dåligt. Körde en runda till Cherry Creak och kollade runt och fixade lite grejer. Köpte mig ett par avklippta Levis 501, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0