Park Meadown

Sitter slutkörd i min säng, mina fötter värker efter 3 dagar med high heels. Idag efter lunch tog jag bilen till Park Meadows (mall) och mötte upp Kristina. Blev en lång shoppingtur med många fina köp till mig själv såklart, kanske någon mer klappis trillade ner, hoppas min låda hem med klappisar inte bli för tung......=S Det roligaste under hela shoppingrundan var när Kristina provade en klänning som hon inte fick av sig, tyckte hon var där inne länge i provrummet. Efter 15 min av svett och tårar (av skrattet) så kom hon äntligen ur den, jag var nära på att ta fram saxen jag hade i bakfickan.

Tänkt jag skulle visa imorgon vad jag köpt, är för trött för att ta kort och lägga in just nu....jag är MYCKET nöjd iallafall.

Vet jag är skitful på kortet men ville bara visa längdskillnaden på mig och Kristina

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0