Saker förändras...

Guuu vad saker kan förändras....

För många många år sedan började jag prata med en kille någonstans, vi höll kontakten och pratade nästan varje dag och kväll. Vi sågs aldrig men om vi skulle setts så kändes det som det skulle bli vi. Vårat snacka las ner och nu efter 3 år (idag) skrev han till mig och frågade hur allt var och jag berättade allt. Jag frågade om han fortfarande bodde i Stockholm, spelade innebandy och inget nytt hade hänt och han sa nej. Skämtade lite och frågade om han inte ville förändra sitt liv, då kläcker killen ur sig att han visst har förändrat sitt liv, han har gift sig och skaffat barn, ETT BARN.  Kunde inte mer än skratta när han skrev de där, fast tänker jag efter så är han nog 28 nu kanske och barn kanske det var dax för MEN han ville berätta något från början. KILLAR.

Visst kan det förändras fort ibland?!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0