Tatuering på G

Då var denna dagen snart slut också, tiden går fort här borta. Klockan är bara 21.30 men efter att jag kollat allt jag ska göra på datorn så kommer hon bli minst 00.00 iallafall.

Imorgon är jag ledig så tänkte ta en tur till ett Mall som jag aldrig varit på innan, Kristina (au-pair) skulle dit och undrade om jag vill hänka och det tackade jag såklart inte nej till. J´s mamma kommer hit på besök imorgon och på Onsdag kommer hans pappa, jag är nervös för jag måste ju vara trevlig och prata hela tiden, men det kommer gå bra.....tror jag.

Jag och Kristian pratade om tatueringar idag med, hon är sugen på att göra och jag med ju. Hon har hittat en jättebra (verka så iaf) studio med seriösa tatuerare, så blir nog gaddning snart för en viss Ellen Clarberg. Jag har velat tatuera mig länge nu men inte varit säker på vad jag velat ha men nu har jag hittat den perfekta eller rättare sagt jag har hittat 10 olika som jag ska välja mellan, vad det är håller jag för mig själv. Vill inte att någon annan ska sno mina ideér så håller det för mig själv, lovar att visa när jag är klar ;)

Mamma kommer bli gaaaaaaalen

Nu ska jag kolla på "Starkeman" och "I Anneli", världens roligaste program!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

tror du inte pappa skulle bli galen då ?

2010-11-23 @ 16:26:52
Postat av: mimmi

re; ellens pappa

pappor är mer förlåtande;)

2010-11-23 @ 18:32:30
Postat av: mammsen

vad menar ni med det?



2010-11-23 @ 22:23:52
Postat av: pappsen

ha ha pappa är redan galen

2010-11-24 @ 06:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0