Underbara Golden

Vaknade ganska sent idag men alltid skönt att sova ut lite ibland. Pratade med lite folk hemma som jag saknar mycket och lyssnade lite musik. Såg att solen sken utanför så bestämde mig att ta en promenad, drog på mig kläder och satte hörlurarna i öronen och glömde såklart mia solglasögon men gick bra ändå. Såklart hamnade jag på Starbucks och det vanliga i handen, Ellen+Chailatte=Sant.

Gick och satte mig vid vattnet, älska att sitta där, kolla mig runt omkring och njuta att jag bor i världens mysigaste by i USA. Blir tårögd av att jag inte kommer få uppleva dehär mera längre fram, just nu vill jag inte ens tänka på att jag åker hem till Sweden igen om ca 9 månader. När Chailatten var uppdrucken så satte jag musik i öronen igen och traskade hemmåt.

Det bästa med Golden är att det är sommarväder även om det är snö, fick ta av mig min kofta och halsduk för det var så varmt, det här älskar jag!

Nu sitter jag här i sängen och fundera på vad kvällen har att erbjuda, ska nog försöka få tag på någon som kan få berätta det för mig.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Jill

Ja jag funderar på det också, men jag vill ju ha det så tunt som på bilden :)

2010-11-28 @ 09:29:49
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Clarbergs på Idrottsgatan

Vilka underbara bilder!! Du behöver ingen ny kamera! Så fina kort du tar!! Kram

2010-11-28 @ 19:58:23
Postat av: anna humble

Vad fint du har det :)vill komma över.... är inne på skype men ingen Ellen:(

Såg också att det fanns din favorit choklad där, jag som tänk skicka över den:)

2010-11-29 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0