Lever inget Hollywood liv bara för jag bor i USA!

Nu sitter man här på golvet i mitt rum, tänker för mycket (alldeles för mycket). Jag undrar hur allt är hemma i Sverige, händer det ens något? Ibland får jag för mig att ingen saknar mig hemma i Sverige, personer man trodde brydde sig verka inte bry sig alls. Folk verka tro jag lever glassigt här i USA, jag lever inget hollywoodliv här som jag ska skryta med när jag kommer hem jag lovar, jag jobbar och tjänar mina pengar på något jag tycker om att jobba med. Skulle vem som helst få chansen att åka till ett annat land att upptäcka och få jobba med de man tycker om skulle den personen inte tacka nej, isf är man dum.

När jag är ensam så inser jag verkligen vilka som egentligen betyder något för mig, även dom som inte betyder ett skit. Ibland kan jag få gråtattacker för jag kommer på att jag saknar någon där hemma eller när jag till och med
kommer på VART jag är, så långt bort från all trygghet.

När jag fick frågan om att komma över till familjen i Colorado så sa jag JA direkt, tänkte nog inte efter riktigt. Jag träffade familjen och dom var ursöta och jag ville bara åka på direkten. Under tiden som gick från att jag fick reda på att jag skulle åka och till jag helt plötsligt stod mitt på Manhattan så tänkte jag många gånger "vad har jag gett mig in på, vill jag verkligen dehär?"

Jag började dejta en kille precis innan jag fick reda på att jag troligen skulle åka, helt plötsligt hade jag bara USA i huvdet, han stöttade mig (trodde jag) men helt i onödan. Det var han som fick mig att gråta och känna mig som en skit pga jag valde USA istället för honom, idag är jag glad att jag gjorde detta val.

Jag vill att folk ska visa mig att jag betyder något för dom(om jag nu gör de), jag behöver stöd hemifrån även om man inte kan tror det.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

klart att du valt rätt- du hade ångrat dig hela livet om du inte hade åkt..

2010-11-12 @ 06:20:42
Postat av: Eliz

Du har gjort ett rätt val. Hoppas våra tjejer gör detta en gång i livet åxo. Å för oss betyder du JÄTTEMYCKET och det vet du.

Hoppas du fått dina vinterkläder så du kan ut och göra snöänglar!!

Puss å Kram

2010-11-12 @ 07:06:22
Postat av: Stina

hej tjejen!! Klart du gjorde rätt, hade inte jag träffat David och hehe blivit så kär så hade jag åkt direkt!!! Jag vet hur du känner, fast jag fortfarande är kvar i sverige så märker man vilka ens riktigt vänner verkligen är!! Jag ska bli bättre att kommentera för du ska veta att jag följer dig ;) ha det bäst! Puss & Kram

2010-11-12 @ 19:28:49
Postat av: elin&ville

Vi saknar dig massor och det skulle vara konstigt om du inte saknade oss och fick gråtattacker ibland;) Ville och jag har fredagsmys, han har köpt fyra godisbitar och ska heja på "ojje och ejin i idol" puss

2010-11-12 @ 19:57:56
Postat av: josefine

Tycker du valde rätt i att åka :)

En bra erfarenhet och ett äventyr du aldrig kommer glömma !

kraaom

2010-11-13 @ 00:26:33
URL: http://missazizi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0