Var ligger promlemet?

Stackars backar och målvakter jag varit så arg på i Tingsryd AIF, varför har jag inte tänkt på att problemet kanske ligger hos tränaren?

Mikael Tisell

Med typ NOLL vinster under säsongen så skäms jag över att heja på Tingsryd, jag var så kaxig innan säsong att dom skulle ligga minst 7 i tabellen men när säsongen körde igång så blev jag chockad över hur dom förlorade hela tiden, nu ligger dom näst sist. Dom har ett jättebra lag på pappret med många bra namn på gamla proffs från elitserie och NHL och grejer. Det är GAMLA GAMLA GAMLA spelare som tyvärr blir inte YNGRE, dom har varit på topp en gång i tiden men inte nu, verka det inte som iallafall.

Men glöm inte, bara för det inte går bra för Tingsryd så hatar jag dom inte. En gång Taifare ALLTID Taifare:)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

du ska inte skämmas för att hålla på ett lag. Antingen håller du på dom i vått och torrt- eller inte alls.

2010-11-18 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0