Varm jacka beställd

Godmorgon alla glada som läser min blogg!

Idag blev det lite sovmorgon till 07.15, det behövdes. Blev en sen kväll igår, R hade träning till 22.30 så jag kom inte hem förrens 01.30 efter filmmyset. Är glad att jag har någon att umgås med här i Golden i veckorna även om det inte blir ofta, men myspys kan man aldrig få nog av:)

Idag blir det storytime och kanske en runda till parken om inte L vägrar, kan förstå henne lite pga vädret. Idag är det ändå soligt men man luras lite för det är kyligt i luften. Igår klickade jag äntligen hem riktig tjockis-jacka, blev en brun Goose. Träffade en förra helgen som berättade att förra året var det snö upp till knäna vissa dagar och iskallt så även om Goose´n inte är så "inne" längre så skiter jag i de för en jacka för 1500:- som håller värmen tackar jag inte nej till just nu.

Måste köpa ett par till skor med, mina kilklack är inte så jättebra att leka i snön med. Saknar mina ridboots hemma i Sverige, får se om jag hittar några liknande här.


Nu är söta lilla L rastlös så nu ska vi klä på oss och bege oss ut i det fina vädret.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0