3 Månader i Colorado, det firar vi meeeeeed...........

HALLOWEENBAAARTYYYY

Idag är det 3 månader sedan jag kom till Colorado för att tillbringa mitt liv här ett år (minst) frammåt. Kommer ihåg hur J och L kom och hämtade upp på mig flygplatsen och hur vi körde hem till Golden. Det är dom bästa 3 månaderna i mitt liv, ångra ingenting att jag åkte hit och jag är glad att J&J valde att ha hit mig.

Mina 3 månader firar jag med att gå på Halloweenfest i Denver med Emma. Tydligen är det 7000(?) sålda biljetter och det kommer vara packat med folk, utklädda till olika roliga saker. Jag har ju inte riktigt sagt vad jag ska vara ännu men det berättar och visar jag ikväll så håll utkik och du är nyfiken.

Emma kommer hit vid halv 7 och sen blir det att göra oss iordning för våran (troligen) knäppaste utekväll någonsin här i Colorado.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0