Dr Quinn is the shit

HejHej alla glada!

Gårdagskvällen var den bästa pålänge, jag behövde dedär! Kollade på American Pie och blev många svenska fula ord som lärdes ut, ville inte gå hem. Är bara rädd att det är en macho-grej!

Idag har jag varit ledig, hamnade som vanligt på Starbucks med en Chailatte i handen. På ett sätt är det tråkigt att vara ledig för jag kommer verkligen inte på något att göra, måste bli bättre på att utforska saker själv när jag är ledig. Var sugen på att dra till Cherry Creek och gå runt och kolla men slutade med att jag somnade på soffan framför Dr Quinn.

Drar nog bort till gymmet ikväll igen, är skönt att träna av sig lite ibland.

Hoppas alla har de bra hemma i Sverige!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0