Football i Golden

Har ju glömt att berätta att jag var på football här i Golden i Lördags, det var universitet´s laget som spelade mot någon annan skola (tror jag:P). Det var en spelare som berättade att laget skulle spela så jag drog dit, kunde ju bli intressant. Trodde jag skulle sitta där helt själv på läktaren men när jag kom dit så var det smockat med folk och det var tjejer som dansade massa och skolorkesten, seriöst. Där satt jag helt själv och kollade på football som jag inte förstod någonting utav, fast om jag ska vara ärlig så hittade jag annat och kolla på när footballen var tråkig ;).... En amerikansk football-spelare har VERKLIGEN musklerna på rätt plats..ohhlala:P

School of Mines vann med ganska mycket tror jag för dom gjorde touch down´s hela tiden, tror det är något bra iallafall.

Det var faktiskt kul och se en amerikans football´s match även om det inte var Broncos (Denver proffslag) som spelade.


Kommentarer
Postat av: Sven-Olof

kul att läsa om football

2010-10-18 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0