Går man upp måste man gå ner....

Idag började som sagt min dag tidigt tidigt, lilla L vaknade och blev lite sur för det var jag och inte Mamma eller Pappa. Vi åt frukost, läste böcker och iväntade rörmokaren. När han gjort sitt arbete så blev det lite bokläsningen igen och sedan lunch och powernap för L. Passade på att prata med lite folk där hemma, skulle behöva en powernap jag med men 3 h går fort när man sitter vid datorn så man glömmer att man bode sova istället.

När L hade vaknat så drog jag på mig träningskläder och satte L i vagnen och gick ut på en långpromenad i det höstiga vädret, blåsigt och påväg till regn. Vi gick upp för en serpentinväg lååångt upp och till slut kom vi till en Starbucks så tog en Fredagsfika där och sedan var det bara att ta hela långa vägen tillbaka, hade börjat regna då. Kände för att springa vägen tillbaka så där sprang jag med L i vagnen, dom har en sådan bra vagn som man även kan sätta på cykeln. Kändes faktiskt riktigt bra att springa serpentinvägarna tillbaka, var ju nedförsbacke.

Älskar att vara ute och gå när det regnar, känna regn i ansiktet och känna att man vill gå fortfare så man blir varm. När man kommer hem avsluta man med en varm dusch och en filmkväll (var är du?), I LIKE

Insåg när jag kom hem och ställde mig på vågen att efter 2,5 månader i USA att den visar -5 kg, var helt säker på minst +10 kg. Ja, jag är glad men om man tänker att 5 kg på 2 månader, vad blir det på 12 månader då? ;)

Nu ska jag kolla vidare på jackass som är på tvn, det är Fredag och jag har inget liv I know!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof

fina bilder

2010-10-25 @ 06:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0