Hej jag heter Emma och bor i.....

EVERGREEN.

Evergreen ligger högre upp i bergen till skilland från Golden så det är verkligen en upplevelse att köra där. Härrom dagen skulle jag åka och hämta min fina vän Emma i hennes lya där hon bor med "sin familj". Hennes bil har pajjat (pga mig) så blev en runda hem till henne och kolla hur hon bor. Huset som ligger låångt uppe på en topp är som ett slott (typ), utsikten var underbar från deras terass.

En annan rolig sak som händer i Evergreen är att eftersom det är så högt upp i bergen så finns det mycket vilt. Mountain lion , björn, älg, hjort, rådjur, tvättbjörn, räv och puma är sådant som lever där. Det är sådana djur man INTE vill träffa på när man är ensam ute. Eftersom jag bor så långt ner så är jag inte van att se vilda djur, Emma istället ser vissa av dom dagligen. Blev lite rädd där ett tag när vi skulle åka från huset och vi stöter på några rådjur i en trädgård men Emma lugnade mig bara och sa "sohare erä våraje dau":)

Funderar dagligen på hur jag ska klara mig utan Emma, hon sticker om mindre än 3 v. Har fått sådan bra kontakt med henne från första stund, det kommer bli tomt utan henne här i Colorado=( Vem ska nu komma på saker som vi kan göra när vi båda är lediga, vem ska nu sova i extra sängen som står utanför mitt rum, vem ska nu hitta på roliga smeknamn till mig, vem ska nu förfölja mig och lossas att hon är efterbliven OCH FRAMFÖR ALLT vem ska nu reta mig och berätta för alla att jag snarkar? =( inte Emma iallafall.

Kommer sakna dig kompis <3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ellen, nu kommenterar jag på din blogg, eftersom du så gärna vill det,och fast att du INTE gör det på min =) vad fint du har skrivit om mej, det värmer i hjärtat, men fy fan vad du är dålig på SKÅNSKA !!! men jag älskar dej ändå, PUSS

2010-10-20 @ 05:46:56
Postat av: anna humble

I värsta fall om du inte skulle klara dig kommer vi över :)!

2010-10-20 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0