Indiskt i Arvada

Klockan är 10:16 PM (22.16) och jag är redo för sängen, vad är det för fel på mig!?

Idag har mormor´n kommit på besök och kommer stanna till nästa Lördag, vill ni veta vad hon hade med sig!? Ja ni gissa rätt, MARABOU DAJM, AHLGRENS BILAR, SWEDISH FISH. Jag åt upp mitt sista godis i mitt godisförråd härromdagen och bestämmde mig att då börja mitt nyttiga liv utan godis och grejer, TACK mormorn för det goda godiset du la till i mitt NYA godisförråd=P

Vi stack och åt på en indisk restaurang i Arvada, första gången i mitt liv som jag äter indiskt (tror jag). Åt Buffé och GU så gott det var, rullade ut därifrån sedan. Kom hem och tog det lugnt framför tvn, har varit lite tungt för mig idag eftersom jag saknat alla där hemma, kommer alltid när jag är ensam och börja tänka på min situation. Gick upp och var lite social, kändes mycket bättre då. Jag och mormor J satt och pratade om fula och fina barn-namn, kom fram till att dubbelnamn som Sven-Olof aldrig kommer komma tillbaka och kommer de tillbaka så är det om 50 år :)

Imorgon ska vi på Farmets Market i Denver och lyssna på J´s kompis band som han sjunger i och sen på eftermiddagen är det Svenska skolan, ska bli kul och träffa mer svenskt folk igen.

Godnatt/Godmorgon!

(bilder kommer imorgon)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof

Ursäkta - men - va är de för fel på mej ?

2010-10-10 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0