Svenska för nybörjare

Klockan är 12.12 här i Golden och kollar man ut är det riktigt höstväder, blåser lite och solen börja sticka fram bland molnen. Idag hade jag tänkt att vi skulle gå och bada på badhuset, var längesedan nu. Var i parken en runda igår men det blåser så mycket och är lite kallt så vi gick hem nästan lika fort.

Igårkväll blev det "Svenska för nybörjare" igen, alltid lika kul att höra amerikaner prata svenska. Blev en mysig filmkväll som vanligt och mycket prat. Får se när det bli näst, hoppas på i helgen.

I helgen är det även den stora Halloween-festen på dedär utestället i Denver. Har ändrat lite på min kostym så nu kommer den vara grym, dock har jag skavsår i hela munnen av den men det löser sig.

Nu måste jag städa undan lite. Hoppas alla har en bra Fredag!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0