Vad är Canada Goose?

Imorse blev det en långpromenad för en viss Ellen, joggade första biten men ångrade mig efter blodsmak i munnen (haha). Vädret i morse var riktigt ruskigt väder, men hur värre desto skönare att gå ju!?...
När jag kom hem tog jag en dusch och gjorde mig iordning för dagen. Idag har jag gjort lite ärenden, viktiga sådana. Tänkte jag skulle kika in hos tatueraren här i Golden men såklart var det stängt och sedan när jag skulle gå in i sportaffären och fråga om dom hade Canada Goose (skulle se va dom kostar i butik) så kollade han på mig och undrade va fasiken jag sa. Jag berättade att det är ett märke som hette Canada Goose och han hade ALDRIG hört talas om det innan, äre inte knäppt?

Ikväll ska jag på möte med dom andra au-pairerna i min grupp, vi ska hem till våran Lcc (Local coordinator) och göra pumpor till Halloween. J var snäll och köpte en till mig som jag ska ta med mig så jag kan göra mig en läskig pumpa.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0