(Chai-)Lattemorsa

Dagens paus för mig, L sover middag nu och jag passar på att prata med folk hemma i gråa, tråkiga Sverige. Var uppe vid 05.45 imorse igen, upp och hämtade "barnvaktaren" och sen gick jag ner och kollade Kungarna av Tylösand. Programmet blir ju bara värre och värre för varje gång som går, så pinsamt.

Gjorde oss iordning och tog vår dagliga runda ut i de fina vädret. Idag blev det först Starbucks och sen gick vi vidare till parken och lekte av oss lite. Känner mig som en riktig "lattemorsa" (fast utan vänner+att det inte är mitt barn;)), jag går runt där med världens största glajjor, puta med läpparna, känner mig som världens snyggaste och håller en Chailatte i handen. Folk tittar snett, dom bode undra va fan jag håller på med men ingen känner mig så dom får tycka hur mycket dumt om mig som dom vill =D HAHA.


I eftermiddag ska jag och L gå och bada i badhuset, har ju faktiskt lovat henne de. Hoppas den snygga badvakten jobbar idag, svanka lite och åter igen puta lite med läpparna sen är han min, hahahaaha...

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0