COOLT

basebollen var grymt kul att se igår, även om jag bara fattade hälften. Tror att hemmalaget vann iaf, dom gjorde många "home run" och jag tror det är bra =P. Det är en sådan sak man måste kolla på när man är i USA, iallfall en gång.

Jag fick sitta jämte våran Lcc (local cordinator) och hon försökte förklara för alla hur spelat skulle vara men det var ingen som lyssnade, bara jag men jag fattade inte va hon menade. Hon berättade även att hennes granne skulle vilja träffa mig, tydligen pluggar han här i Golden på School of Mines och var lång, biffig och snygg (enligt henne). Hon skulle säga till honom att mejla mig, får se om den där Brandon är något att ha...haha...

Är nöjd med mig själv att jag hittade hem igår, måste ju erkänna att jag var ute och cyklade i början men till slut såg jag en skylt med Colfax och helt plötsligt var jag på hemvägen.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0