Drömfri natt!

Glömde ju publicera mitt inlägg igårkväll. Igår hände det inte jättemycket, var ledig och tog en runda ner till parken och upp till city men sen blev det hem igen och slappade. På kvällen gick jag en runda runt Golden, är lite läskigt bara att det blir mörkt fort, var ljust när jag gick och på bara en timme var det kolsvart. J har berättat att det aldrig händer något här så jag behöver inte vara rädd när jag är ute och gå, berättade jag att det låg en PUMA under postlådan härrom morgonen?! bode jag vara rädd!? JAAAAA!

Kom hem 8, duschade (har hört en dusch gör en trött) och sen gick jag och la mig och kollade Idol och Ullared på datorn. J kom ner med en tablett (naturläkemedel) så jag skulle kunna somna lättare, kan säga att jag kommer ihåg att jag la ner min dator sen är det svart, inga drömmar, ingenting!

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, la L tidigare idag. Idag har vi varit i parken, biblioteket på storytime och sen gick vi till cafét och chillade. När vi kom hem skulle vi äta lunch men lilla L ville inte ha, hon ville sova istället så det blev sängen för henne och soffan för mig.



Får se vad som händer i eftermiddag, provköra bilen kanske!?

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0