En Amerikansk Jul

Då var det klart!

Jag stannar i USA över jul, jag ska fira en riktigt amerikansk jul. Hade gärna åkt hem till Sverige men det blir så mycket fläng fram och tillbaka. Vi ska fira jul hos L´s mormor i Minnesota, kan bli kul dehär. Nu känns det bra men kommer säkert kännas konstigt sedan.

Kommer såklart sakna alla mina vänner och såklart familjen+släkten men ni får ju träffa mig nästa sommar, lovar att ha med mig massa julklappar hem till er då, men bara om ni har julklappar till mig;)


GOD JUL!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

:(

2010-09-09 @ 17:06:08
Postat av: anna humble

då ska man behöva sakna dig ännu längre då:( kom hem snälla!

2010-09-09 @ 19:16:46
Postat av: Eliz

Då får Du lära familjen "paketleken"!! Vi får ha en "sommarjul" istället. Kramiz

2010-09-10 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0