Expedia i min --- (för andra gången)

Träningen i morse var jätteskoj, dock var vi bara 3 personer och dom andra 2 var 45+. Ledaren måste vägt 150 KG så träningen var inte så intensiv som de stod i pappret men de dög. Jobbar nästa måndag och måndagen därpå så får prova på något annat då, hoppas inte ledaren är lika tjock då:P

Efter träningen gick jag hem och pratade med folk och sen tog jag det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen.

Pratade med Emma om Las Vegas-resan och det har gått helt åt skogen med hur jag trodde det skulle gå. Idag när jag skulle boka om min bijett så MÅSTE jag åka med samma flygbolag (med dom andra kan jag byta) och då går inte tiderna som jag vill OCH en kostar det 150$ PLUS mellankostanden på min gamla och nya biljett (ny biljett = 400$...dvs 200$+150$). Jag har fortfarande blivit lovad min standby-biljett så jag drar till flygplatsen klockan 05.00 på Fredag med dom andra och sen får jag fråga när nästa plan går så jag kan få byta till de isf, åker ju hellre 14.00 på dagen än 21.30 så. Håll tummarna för mig!

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de går bra med biljetterna- annars kan du ju hoppas på jackpot i Vegas

2010-09-28 @ 13:17:07
Postat av: Eliz

Inget fel på 45+!! Vi behöver åxo motion!!

Kramiz



2010-09-28 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0