I Belive i can fly

Efter gårdagens festligheter blev det en lååång sovmorgon, måste stängt av mitt alarm i sömnen.

Vid ca 1 tog jag mig till Starbucks, satt där och smuttade på min starbuck-favvo och kollade på folk. Drog vidare med min cykel längs vattnet där det vat massa folk som badade, vädret har blivit bättre senaste dagarna efter någon dag med storm. Passade på att spana lite, alltid kul att kolla på folk. Skojjar inte om jag åkte förbi parken 10 gånger för att följa allt folk i vattnet, desperat? HAHA!


Vid 9 kom Emma, åkte direkt och käkade. Gick vidare till en bar där dom har karioke varje Lördag, blir att hänga där nu varje Lördag då. Emma är grym på att sjunga så hon körde igång med "i Belive I can fly" , GRYM var hon. Satt där på min barstol och vägrade och sjunga, TGT-salonger var första och sista gången jag sjunger för folk sådär,haha. Träffade lite amerikaner, det är bra att jag har Emma med mig nästan överallt så hon kan översätta om jag inte fattar, hon har varit här i 18 månader, jag 5 veckor.


Nu blir det att sova, imorgon får vi se vad som händer.

P&K Ellen Bitterfittan Carlsberg

Kommentarer
Postat av: pappsen

varför kallar du dej så dumt namn

2010-09-12 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0