Lita aldrig Expedia!

Som jag skrev härromdagen så har jag fått HELT fel biljett på ditresan och det gör mig så sur eftersom jag vet att vi bokade rätt från början. J ringde till dom igår och pratade med dom och frågade om jag kanske kunde få byta till tidigare plan, dom är bombsäkra på att JAG har gjort fel så dom ville inte hjälpa till utan pengar.

J gav dom några väl utvalda ord och hon pratade med 3 personer tror jag det var, så blåsta allihop. Så nu har jag 3 alternativ:
  1. Jag åker min vanliga tid 21.27 på kvällen (+$0)
  2. Jag ändra min biljett och åker samma flygplan som Emma och dom andra (+$150)
  3. Jag dra till flygplatsen tidigt och hoppas de finns standby biljett (får åka tidigare flygplan om det finns plats) (+$50)
Så ska fundera på hur jag ska göra, kan troligen vänta till 29 Sep (2 dagar innan vi åker) och se hur många platser det finns kvar på planet som går 08.30 och finns det inga plater kvar då så bokar jag om min biljett.

LITA ALDRIG PÅ EXPEDIA!!!!!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0