Nattligt besök! I like!

Emma är påväg, ikväll blir det myyyyyyyyyys. Ska köpa godis och kolla på film, hon ska stanna över natten.

Sitter och lyssnar på John Mayer nu och önska jag vore med de andra gänget är på hans konsert ikväll, är avundsjuk på detta gäng asså.

Update: Emma kom vid 20.00 och sedan drog vi vidare till Safeway och köpte onyttigheter, faaaarligt asså. Hittade massa nya smaker på Ben&Jerry´s hyllan i frysen. Var ju tvungen att prova Ben&Jerry´s

Everything but the

"choklad och vaniljglass, Vit Choklad, jordnötssmör toppar & Mandlar med choklad på"



Är förälskad nu. Köpte chips och dipp, cyklade hem och kollade på filmen där Robin Williams klär ut sig till nanny för att komma närmare sina barn. Somnade såklart i slutet av filmen men som det bruka bli så vaknade jag till och nu är jag hur pigg som helst, nu är de Emma som snarkar här brevid istället.

Imorgon är jag ledig men får se om jag får hoppa in om J vill hitta på något. Emma ska jobba vid 3 imorgon så vi får se vad vi hittar på innan hon drar.

Nu ska jag försöka få liv i Emma och se om vill ligga här på soffan eller om hon vill ligga i sängen JAG (läs: J) BÄDDAT TILL HENNE.

GodMorgon Sverige! GodNatt USA!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0