Twist and Shout

Sitter helt slutkörd nu här i sängen, nyduschad och insmörjd med världens godaste bodylotion. Blev ett till träningspass nu ikväll, drog bort till gymmet efter vi käkat tacos och körde ett mag-, rumpa- och ryggpass. Passade även på att kolla in alla heta grabbar vid tyngderna, min träning gick mycket lättare på så vis;)

Imorgon är jag helt ledig, vet dock inte vad jag ska hitta på men jag hoppas jag kommer på något att göra. Hoppas det blir fint väder imorgon igen så man kanske kan dra ner till vattnet och sätta sig och kolla på alla som åker förbi med sina gummiringar. Idag har det varit jättejättevarmt hela dagen men helt plötsligt började det blåsa jättemycket och började åska, wierdo väder här i Colorado ibland faktiskt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Beatles, vet inte riktigt varför jag satte på just det men guuud vilken bra musik dom gjort, sitter och lyssnar på Twist and Shout nu, gryym. Ska snart slå på Biggest loser och sedan kommer jag nog somna på stuss.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: papsen

bra att du lyssnar på the Beatles.D gjorde jag oxå när jag var i din ålder (eller ännu yngre)

2010-09-21 @ 05:59:18
Postat av: Evelina

SV: Haha, ja det var ju lite kul att du känner henne! :)



Gud vad skönt med bara ett värdbarn! Fan vad avundsjuk jag är!



Ja, jag är ju i Kalifornien. I Palo Alto närmare bestämt. 40 minuter söder om San Francisco. JAG ÄLSKAR DET HÄR! Eller, att jobba som au pair är inget drömyrke känner jag, men jag älskar verklgien att bo här och jag har funderat på att börja plugga på college faktiskt, men får se hur det blir! :)



Hur är Colorado? Jag hade några matchningar där innan jag fick min familj här...

2010-09-21 @ 06:47:32
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: 2 DAGAR?! Haha, skjut mig! Jag jobbar aldrig mindre än 45 timmar... Jag har hand om 3 flickor på nästan 9, 7 och 2,5 år. Så jag har fullt upp hela dagarna, varje dag.. :P



Åh, vad kul! :) Mnjäe, det är inte särskilt ofta det är sol i SF faktiskt.. Inte mitt inne i city i alla fall. Det är ofta den där kända dimman som ligger som ett täcke över staden, det är ofta blåsigt och ganska kallt och ibland regnar det. Men så fort man kommer från stan blir det oftast genast mycket finare väder! :) Där jag bor, i Palo Alto, har vi inte haft regn sen i maj, vilket är rätt skönt att slippa :)



Vad skönt att du fick träffa familjen innan så du visste vad du skulle komma till! Åker du också med Cultural Care?

2010-09-21 @ 07:07:16
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0