Uppe med tuppen

Idag ringde väckarklockan 06.00, upp och hoppade och var faktiskt ganska pigg (blir säkert trött sen). L sov när J stack till jobbet så var lite nervös att hon skulle bli arg och ledsen på mig när det inte var mamma som kom och hämtade henne, så var det. "jag vill ha mammmmmmmaaaaaaaaa", men det lugnade ner sig sedan.

Igårkväll var jag borta på mataffären och handlade ingridienser till idag, BAKNING PÅ G. Här i USA käka dom jordnötssmör på allt så tänkte jag skulle baka Snickerskakor, om jag lyckas. Gick runt i en timme och letade i affären för att hitta rätt saker men gick sådär. Önska mig lycka till att jag lyckas;)

Igår hamnade jag och D på samma ställe som vanligt, Starbucks. Double Dhocolate Chip, jag dricker inte kaffe så det är det perfekta valet.


Återkommer med bilder från min bakning sedan och som sagt, håll tummarna;)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0