"Because I Said So"

idag efter Dennis jobb drog vi till mallen som vi bestämt, längtade hela dagen. Gick runt där i några timmar, hittade lite saker på Urban oufitters, Victoria Secret, Sephora och Forever 21. Innan vi drog hem köpte jag såklart favoritglassen på Cherry on top. När vi skulle hem körde vi såklart vilse, jag och Dennis förstår verkligen inte varandra. han lyssnar inte på mig när jag vill svänga och jag lyssna inte på honom när han vill att jag läser kartan, men ändå kommer vi alltid hem till Golden i slutändan.



När vi kom hem till Golden åkte vi hem till Dennis för att hämta hans träningskläder och sen åkte vi vidare till mig, sprang in och bytte om och sprang  vidare till gymmet. Idag var vi seriösa på gymmet, tränade hela kroppen på alla olika maskinera och sedan gick vi in till badhuset och simmade 10 längder och avslutade i bubbelpoolen. Längar till imorgon då jag hoppas träningsvärken kommer på besök. Har bestämt att vi ska träna 2 gånger i veckan, vi (läs: jag) måste bli seriösa.

Det roliga var när jag kom hem så frågade J om jag varit hemma mer än EN gång innan jag gick och tränade, det hade jag inte varit och undrade "hurså". Tydligen hade dom gjort middag och hade det framme så jag kunde värma när jag kom hem, när dom sen kom ut i köket var maten borta. Hunden hade hoppat upp och tagit MIN mat, han hade till och med hoppat upp och tagit bröden som låg i brödrosten, HAHA.

Nu har jag krypit ner i soffan med en filt och kollar på film, "Because I Said So" med Mandy Moore. Ska gå och lägga mig direkt efter filmen och hoppas på att jag inte drömmer några mardrömmar inatt, vill verkligen sova.



P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0