"Folket-som-inte-har-nå-liv i Tylösand"

Som jag skrev igår avslutade jag min kväll med 2 program, "idol" och "kungarna av Tylösand". Asså Idol är det roligaste att kolla på, ligger och skrattar för mig själv vissa studet. "Kungarna av Tylösand" som dom bode döpa om till "Folket-som-inte-har-nå-liv i Tylösand", jag sitter och blundar av att jag skämms så mycket.
Hur kan man komma på denna idén att sätta 8 IQ-befriade människor i ett hus, man måste bara ha ett fel i huvudet av att bara medverka.
Kollade in på Jockiboi´s blogg här på blogg.se, jag lyfter på ögonbrynen och undra vad fasiken killen håller på med. I början tyckte jag ändå han var den snyggaste av dom alla men gör man så crazy saker så blir de tvärt om.


Tydligen ska dom börja spela in nästa säsongs program snart men då ska dom vara i Österrike istället, ska man kanske söka?! EH?!

P&K Ellen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0