Chailatte i mitt hjärta!

Precis hemkommen från Boulder, vi tog en runda dit idag eftersom det var lite marknad där. När vi åkte från Golden så var det strålande sol så shortsen och t-shirten åkte på, när vi körde mot Boulder så blev det mörkare, mörkare och det började REGNA. Är så knäppt hur det kan ändras på bara 15 minuters bilkörning.

På markaden såg jag en svensk, norsk och en dansk flagga på ett marknadsstånd så jag fick fram och kollade på armbanden som dom hade, det var sådana tenn/läder-armband från Lappland (eller va de är ifrån). Hon kom från Stockholm men bodde här i Colorado med sin familj, hon tipsade om att det fanns ett par folk från Norden som brukade träffas i Denver för att fika och umgås, hon berättade även att det fanns snygga Norrmän som brukade vara med (nej, jag frågade inte henne om det fanns snygga killar med i samlingen). Jag lämnade mitt telefonnr och mejladress så vi skulle höras av. Vi var inte kvar där sålänge pga vädret, busväder men även mysväder, På vägen hem frågade J om jag smakat Chailatte innan, jag berättade att jag bara hört om det men alla säger att det är äckligt, vi stannade på Starbucks och J bjöd på en Chailatte och nu är jag  INLOVE, guud va gott det var:)


Snart kommer Emma hit, vi ska käka lunch och umgås innan vi drar oss till Denver ikväll och skaka rumpa, men slår vad om att vi sticker bort till safeway och köper glass och hamnar på soffan istället men vi får väl se;)

Hoppas alla mår bra!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Hanna H

Nej va coolt! Min mamma gör ju med sånna :D

2010-09-18 @ 22:16:50
Postat av: Josefin

haha, lite :) eller det kommer och går. vill mest bara komma iväg nu :D

2010-09-19 @ 16:55:52
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0