Baseboll

God eftermiddag alla glada!

Idag räknade jag med att det skulle vara ungefär samma tid som L vaknade MEN när jag kom upp vid 6 för att hämta "barn-vaktaren" så var L redan vaken men kollade på barnprogram, blev en låååång morgon. Käkade frukost och sedan gick vi på "Storytime" och sen vidare till ett café. Solen är framme här idag igen, när ska de bli svalare!?

När J kommer hem sticker jag direkt på baseball-game, vi ska gå dit med min au-pairgrupp. Även om jag inte fattar regler och sådär så kommer det nog vara ganska kul ändå, måste ju gå på det iaf EN gång när man väl är här.

Nu ska jag kolla lite tv-program innan jag L vaknar.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0