VAAAAAKNA!!!

Godmorgon!

Uppstigen för en timme sedan men känns ändå som det var nyss, är helt slut. Sitter och väntar på att Emma ska vakna så vi kan hitta på något innan hon sticker.

Blev lite sent för mig igår, var ju såklart tvungen och kolla Fångarna på Fortet. Var ju tvungen att kolla nu när handbollslaget gick till final, Andreas Larsson är ju inte LITE snygg, älskar hans tatueringar. Fick dräggla lite innan jag somnade för här i USA finns de ju inget att dräggla på.

Min träningsvärk är här, kommer ALLTID 2 dagar efter jag tränat så nu är den här. Men efter gårdagens godheter så är de nog dags att dra till gymmet igen.

Idag skiner solen igen, är så underbart att man fortfarande kan gå i linne och shorts här, man är lite bortskämd.

Nu ska jag väcka Emma, är man i USA en gång i livet så kan man inte sova bort tiden ;)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0