Anine Bing

Innan jag stänger mina ögon ska jag lyssna på lite musik. Just nu spelas mycket "Kill your Darlings" från min datorn, älskar hennes låtar. Det är Anine Bing (Anders Svensson´s gamla flamma) som sjunger och hennes röst är ljuvlig.

Bästa låten: Everybody Else

Läser även hennes blogg som hon har på mama.nu, hon har nyss fått barn. Hon bor i LA med skitsnygg man och världens sötaste unge, när ska det vända för mig? ;)

Bild lånad från Anine

Snyggare kvinna får man leta efter!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

Ellen du är mycket sötare än Annie Bängh

eller vad hon heter ! Varför tror du AS dumpade henne ?

2011-04-22 @ 11:35:44
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: Ja visst är de snygga! Men Colorado låter ju inte så pjåkigt heller!

2011-04-22 @ 17:57:45
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0