Fixa ärenden!

Tjatja!! Hoppas det är bra med alla människor där ute!!

Idag blev det uppstigning vid 07.45, J åkte vid 8 och jag och L har levt loppan hela dagen. Blev en runda till parken men vände lika snabbt som vi kom dit, gick till inneparken i träningscentret istället.

Nyss kom J hem och jag tänkte fråga om jag fick låna bilen och köra en runda och fixa lite ärenden. Jag måste fixa lite till resan nästa vecka, om ni glömt det så säger jag det igen: JAG ÅKER TILL FLORIDA NÄSTA ONSDAG.
Jag har Till exempel sandaler och converse MEN jag måste fixa några andra skor som är lite sköna men inte som är converse, är ni mé? Har lite rabatt på Offbroadway så kanske blir ett par därifrån.

Annars mår jag bättre idag, lite huvudvärk ännu men det går nog över snart.

TjingTjong!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Förstår att du behöver mer skor!

2011-04-26 @ 22:08:30
Postat av: pappsen

det sitter i generna

2011-04-27 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0