Parkhäng med halvnakna killar

Som jag skrev så åkte jag till parken efter Starbucks, nöjd blev jag med min utsikt. Även om boysen inte var SÅ snygga så vare ändå nice med killar som spelade volleyboll utan tröjor. Insåg efter en stund att jag bränt min vänstra arm så blev att vända ryggen till killarna och bränna den andra armen också, var inte lika kul utsikt så åkte hemmåt istället.

Måste nästan varit 22-23 grader här i CO idag, det gillas väldigt mycket. Imorgon ska det bli fint igen och på Lördag ska det blir snö, ja SNÖ. Vilken tur man åker till värmen på Onsdag:) Snackade med Tess nyss om att ses imorgon och grilla eller nå, hade varit så trevligt så hoppas det blir av. Det är ju Valborg på Lördag men det skulle vara snö så kanske firar det imorgon istället OCH tydligen firar man inte det ALLS här så kanske vi samlar ihop till ett bål och bränner imorgon, allt för att kännas som man är i Sverige.;)

 

När jag kom hem från parken så blev det att ta de lugnt och gömma mig lite i från solen, även det är skönt ibland. Sen blev det middag med J,J och L, mycket gott mycket gott. På med träningskläder efter det och tog en promenad på 45 minuter, sjukt jobbigt och skönt eftersom jag tog rundan med många uppförsbackar idag,

Imorgon är jag ledig igen så ska ta en morgonpromenad och sedan chilla i solen:)

Godnatt mina vänner!! och ovänner

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Haha jo då, tänker bara på konsekvenserna av dem ;-)

2011-04-29 @ 08:56:55
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0