Sensual Body Lotion!

Kvällen avslutades i soffan tittandes på Top Model, nyduchad och insmörjd med Bath&Boby Works´s Sensual Body Lotion. Malin fick olika body lotion´s av hennes hostpäron så nu när hon åkte så fick jag några av henne och tydligen tyckte hon jag skulle känna mig lite mer sexy, tack Malin;)



Nu ska jag strax knapra mina 2 blå piller så jag kan sova gott hela natten men innan dess blir det lite svensk tv på datorn. Jag var så dum, jag visste att det var final i Sverige´s mästerkock ikväll och därmed höll jag mig borta från Aftonbladet eftersom dom troligen skrev vem som vann, vad tror du jag gör typ för någon timme sedan? JO gå in på aftonbladet och där står det klart och tydligt vem som vann, skitkul verkligen!



Godnatt alla fina!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0