Sol ute, Sol inne Sol i sinne!

Här är strålande sol och jag njuuter. Precis varit en vända i parken med trollungen, var proppat med små barn och jag fick tillsägelse av L att jag inte fick leka med henne eftersom hon lekte med sina vänner. Sen på påvägen hem så gick vi till inomhus lekplatsen också, där sprang hon efter pojkar hela tiden, inte jag som lärt henne ;)

Pratade med Caroline igår och vi bestämde att vi ska ses ikväll och äta SUSHI, sååå längesedan jag fick äta de eftersom min förra umgängeskrets (läs. Malin) inte tyckte om det. Alltid mys och träffa folk när man slutat jobba, vem klagar?

See you later!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Det blåa linnet är från Cubus! :)

2011-04-28 @ 16:33:24
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0