Soliga härliga dag!

Som alltid så försover jag mig alltid när jag väl vill gå upp tidigt, sen tycker jag det är nice att ställa klockan på typ 05.00 för att kunna vakna och sen tänka "åhhhh jag får sova längre", sen har jag redan ställt en senare tid också och det som händer då är att jag råka stänga av båda när jag väl stänger av det första.

Klockan hann bli 10.30 innan jag vaknade till liv, slängde på mig kläder och sedan gick jag ut i det fina vädret. Idag är det 18 grader här i Golden, linnet är på men shortsen fick stanna hemma. Stack och käkade lunch på nå sallads-ställe jämte starbucks så ni kanske kan räkna ut va efterrätten blev, starbucks såklart. Sitter här nu och smutta på min is chailatte och lyssna på Anine Bing.

Får se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda, egenligen är jag sugen på lite fest men imorgon är det skola igen så måste ju vara fräsch då. Resten av helgen är lite osäker också, Caroline snackade om att dom skulle ut imorgon och partaja, kanske hänger med dom en runda och sedan på Söndag ska jag, J och L till FortCollins och äta påskmiddag, kan bli trevligt!

Nu ska jag kolla vidare här på nätet innan det är dax att dra sig hemmåt igen.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0