Sushinight

Igår efter mitt chill i soffan så blev det att slänga på sig skor och ta skinnjackan påvägen. Mötte upp Caroline DownTown Denver, mötte på en parkering eftersom smarthuvudet Ellen C hade glömt sitt kort hemma och snål som man är ville jag inte stoppa in $10 i parkeringsappareten, parkeringen kostade $5 och man får inte tillbaka något när man stoppar in jämt över (äru me?). Satt där i bilen och väntade på Caroline och helt plötsligt hörde jag ett brummande ljud o tänkte "kul om de är Caroline" och så var det, hon rullade in sakta in parkeringen i sin skrothög:P

älskar när man rullar in mot Denver downtown

Tog gratisbussen ner på 16th street mall och hittade sushistället Carro letat upp innan, såg sådär ut från början men när vi såg att andra gick in där så var vi ju inte ensamma iallafall.

Väl inne så skulle vi beställa, för ni som inte vet hur man beställer så kan jag meddela att det är SKITSVÅRT. Allt har olika knäppa namn och man vet inte hur många bitar man får på varje rulle, som sagt: SKITSVÅRT. Efter ca 10 bitar så kände jag mig spyfärdi men dom sista 5 trillade ned lite senare, man bode äta sushi oftare synd bara att det inte är många som tycker om det.

Carolines tallrik ;)

Mums

AJ!

Hopp upp på kossan

Skyllerp på att den va hal och ostabil!

Efter mycket snicksnack så begav vi oss till parkeringen igen, Caroline tvingade mig att gå, dumt enligt mig eftersom det går gratisbussar men visst det var skönt men lite småkallt.

Tog colfax hem och sedan hem till en varm säääng, som jag förövrigt va tvungen och bädda eftersom jag hade tvättat lakanen tidigare under dagen, tråkigaste som finns att bädda men jädrans nice när man väl ska krypa ner.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0